FANDOM

Πραγματικές εμφανίσεις

Μαραθώνιος Αθήνας: Ο Αυθεντικός

Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας είναι ένας διεθνής ετήσιος αγώνας μαραθωνίου που συνήθως διεξάγεται το Νοέμβριο. Ο αγώνας γίνεται στην κλασική διαδρομή και καθιερώθηκε προς τιμήν του άγνωστου Αθηναίου οπλίτη, ο οποίος το 490 π.Χ. έτρεξε από το Μαραθώνα στην Αθήνα για να ανακοινώσει την νίκη των Αθηναίων εναντίον των Περσών στη μάχη που διεξήχθη εκεί. Πρόλαβε να πει "Νενικήκαμεν" και στη συνέχεια εξαντλημένος έπεσε νεκρός. Μία μεταγενέστερη παράδοση, που όμως δεν μαρτυρείται από τις αρχαίες πηγές, ταυτίζει τον οπλίτη εκείνον με τον Αθηναίο ημεροδρόμο Φειδιππίδη.

Ο Μπομπ Σφουγγαράκης πρωτοήρθε στον 32ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Δρόμο που πραγματοποιήθηκε στις 9 Νοεμβρίου 2014. Στην γραμμη του τερματισμού, θα μπορούσε να γίνει φωτογράφηση με τον Μπομπ Σφουγγαράκη και να γίνει "γνωριμία" με εκείνον, ενώ στον επόμενο Μαραθώνιο στις 8 Νοεμβρίου 2015, όπου ο Μπομπ ήταν έξω από το Παναθηναϊκό Στάδιο, υπήρχε και διαγωνισμός μέσω Facebook, όπου παίζοντας, έμπαινες στην κλήρωση για 10 μπάλες με τον ομώνυμο χαρακτήρα, από την εταιρία Star. Στον Μαραθώνιο του 2016 (13 Νοεμβρίου), ο διαγωνισμός περιείχε 5 μπάλες, και βιβλία ζωγραφικής από την Πεδίο Εκδοτική. Στον διαγωνισμό του Μαραθωνίου του 2017 (12 Νοεμβρίου), ο πρώτος νικητής θα κέρδιζε μία σχολική τσάντα τρόλευ, ο δεύτερος ένα καρεκλάκι με ήχο και ο τρίτος νικητής ένα Giga block ζωγραφικής με 100 αυτοκόλλητα, ενώ η συμμετοχή γινόταν αυτή την φορά, με δημόσια κοινοποίηση των posts που αναφέροταν στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας.

Νικητές διαγωνισμών
Χρονιά Νικητές
2015 ΧΡΥΣΑ ΦΕΡΡΑ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΑΓΑΘΟΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΥΛΟΥΚΟΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΙΑΣΟΥΡΗ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΚΕΛΛΗΣ
ΞΑΝΘΗ ΓΙΑΒΡΟΥΤΑ
ΘΕΟΔΩΡΑ ΞΥΝΟΓΑΛΑ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΙΝΑ
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΓΕΖΟΥΕ

2016 Ζαρναβελη Μαρία

Μετοχιανάκη Αρτεμις
Κοντζιας Σωτηρης
Ιωάννης Καλογερόπουλος
Πατσαρος Κωνσταντίνος

Θανάσης Δημητρίου
Ντίνα Καμπούρη
Παναγιώτης Κατσιβαρας
Δημητρης Κοντογιώργης
Λιτσα Μελα

2017 Sofia Tsoura

Katerina Alvanidou
Dimitris Vasileiadis

Santa Claus Kingdom

Bannermaskots3
Το Santa Claus Kingdom είναι ένα ετήσιο χριστουγεννιάτικο πάρκο αναψυχής. Φιλοξενείται στο κέντρο ΜΕC Παιανίας και εκτείνεται σε 13.000 τ.μ. στεγασμένου, κλιματιζόμενου χώρου.

Εκεί, ο Μπομπ Σφουγγαράκης και ο Πάτρικ, μαζί με χαρακτήρες από τις σειρές Ντόρα: Η Μικρή Εξερευνήτρια, Lalaloopsy, Χελωνονιντζάκια, και τον Frody, την μασκότ του πάρκο, εμφανίστηκαν τα Σαββατοκύριακα 12-13 και 19-20 Δεκεμβρίου, την Τρίτη 29 και την Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου, από τις 5 το απόγευμα έως τις 8 το βράδυ, για να διασκεδάσουν τα μικρά παιδιά.

Οι Μπομπ Σφουγγαράκης, Πάτρικ, και Ντόρα η Μικρή Εξερευνήτρια κάνουν την εμφάνισή τους και αυτή την χρονιά, ενώ περίπτερο της σειράς Σίμερ και Σάιν με facepainting είναι επίσης διαθέσιμο.

NOYNOY Kid

Το Σάββατο 29 & την Κυριακή 30 Ιουνίου 2013 από τις 19:00 έως τις 22:00, στη Μαρίνα Φλοίσβου, μικροί και μεγάλοι μπορούσαν να γνωρίσουν από κοντά τον Μπομπ Σφουγγαράκη και την Ντόρα, και κάνουν διασκεδαστικές δραστηριότητες μαζί, ενώ το NOYNOY Kid θα χάριζε και δώρα, και όλα αυτά, με αφορμή την άφιξη των καλοκαιρινών διακοπών.

Προηγούμενες εκδηλώσεις με αυτούς τους χαρακτήρες έγιναν το Σάββατο 22 & την Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012 από τις 11:00 έως τις 14:00 στο Golden Hall (χριστουγεννιάτικο θέμα), το Σάββατο 22 & την Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012 από τις 19:00 έως τις 22:00 στη Μαρίνα Φλοίσβου (με αφορμή την "επιστροφή στα θρανία"), το Σάββατο 23 & την Κυριακή 24 Ιουνίου 2012 στη Μαρίνα Φλοίσβου.

Αποκριάτικο Πάρτι Δήμου Καλλιθέας

Kalitheanickafisa

Ολόκληρο το πρόγραμμα εκδηλώσεων του Δήμου Καλλιθέας

Ο Μπομπ Σφουγγαράκης, ο Πάτρικ και η Ντόρα η Μικρή Εξερευνήτρια εμφανίστηκαν σε ένα αποκριάτικο πάρτι στον Δήμο Καλλιθέας.

Ο Δήμος Καλλιθέας διοργάνωσε μια σειρά εκδηλώσεων για τον εορτασμό των Αποκριών, ξεκινώντας από το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015. Το Σάββατο 14 και την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου από τις 10:00 έως τις 14:00 στην πλατεία Δαβάκη του δήμου Καλλιθέας, ήταν δυνατή η διαδραστικότητα μαζί τους, ως μέρος του διήμερου πάτρι του Nickelodeon.

Επίσης, υπήρχαν αυτό το διήμερο ζωντανές συναυλίες με τους ΡΙΓΕ, και ταχυδακτυλουργοί, κλόουν, face painting, μεγάλα φουσκωτά παιχνίδια, γαϊτανάκι και δώρα για μικρά παιδιά.

Golden Hall

BobDora Artboard-1
Ο Μπομπ Σφουγγαράκης και η Ντόρα η Μικρή Εξερευνήτρια έκαναν εμφανίσεις τον Ιανουάριο του 2015 στο Golden Hall, και συγκεκριμένα, 16-18, 22-24, και 29-31 Ιανουαρίου (Καθημερινές : 18:00 - 20:00, Σαββατοκύριακα : 13:00 - 15:00).

Luna Park "Τα Αηδονάκια"

Spong-bob-dora-patrick-2
Αυτό το Σαββατοκύριακο, 18 και 19 Ιουλίου 2015, από τις 19:00 έως τις 22:00, ο Μπόμπ Σφουγκαράκης και ο Πάτρικ ο Αστερίας, παρέα με τη Ντόρα τη μικρή Εξερευνήτρια, έκαναν εμφανίσεις στο Athens Holiday Park, στο Λούνα Παρκ Τα Αηδονάκια.

Σχολείο Nickelodeon στο AVENUE

Από 4 έως 16 Σεπτεμβρίου 2017, μια διδακτική εκδήλωση του Nickelodeon από τις σειρές Μπομπ Σφουγγαράκης, Ντόρα η Μικρή Εξερευνήτρια, Χελωνονιντζάκια, Paw Patrol, Σίμερ και Σάιν και Ο Μπλέιζ και οι Φίλοι του με αφορμή την νέα σχολική χρονιά, θα γινόταν στο εμπορικό κέντρο AVENUE, στο Μαρούσι.

Avenue-b2

=Waterland Θεσσαλονίκης

71f67488b0857639cee631943a3fc6fa
Το Σάββατο 30 Ιουνίου 2012, το Nickelodeon βρέθηκε στην Waterland, διοργανόνωντας ένα πάρτι του Μπομπ Σφουγγαράκη. Οι μικροί και μεγάλοι φίλοι του Nickelodeon φόρεσαν τα μαγιό τους και το πιο καλοκαιρινό τους χαμόγελο και ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της πιο διασκεδαστικής υδάτινης εμπειρίας! Χρώμα, χαρά, μουσική, χαρούμενες παιδικές φωνές και χαμόγελα έστησαν το απόλυτο καλοκαιρινό σκηνικό! Το πάρτι τα είχε όλα μπαλόνια, δωράκια, εκπλήξεις, βουτιές και παιχνίδια στον ήλιο και μια απίθανη γιορτινή ατμόσφαιρα!

Στις 12.00 στη σκηνή ανέβηκε ο Χρήστος Κούτρας καλωσορίζοντας και προετοιμάζοντας τον κόσμο για το τι θα ακολουθήσει στο μεγαλύτερο υδάτινο πάρκο της Ελλάδας! Αμέσως μετά οι Nickdancers, από τη χορευτική ομάδα Ladies and Gents Junior, εμφανίστηκαν όλοι μαζί και παρέα με το κοινό φώναξαν με όλη τους τη δύναμη τον Μπομπ να έρθει κοντά τους! Ο αγαπημένος star μικρών και μεγάλων ανταποκρίθηκε και εμφανίστηκε στη σκηνή ενώ τραγούδησε και χόρεψε το διάσημο «Σφουγγαροχορό» ξεσηκώνοντας τους πάντες!

Ακολούθησαν πολλά διασκεδαστικά παιχνίδια με τους μικρούς μας φίλους να ανεβαίνουν στη σκηνή του Nickelodeon. Οι χορευτές εμφανίστηκαν και πάλι, ξεσηκώνοντας το κοινό στους ρυθμούς των αγαπημένων Victorious και Big Time Rush. Στη συνέχεια όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον αγαπημένο τους Μπομπ Σφουγγαράκη βγάζοντας αναμνηστικές φωτογραφίες με τις πιο κεφάτες πόζες τους! Με διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε στο τέλος του event, 5 νικητές κέρδισαν 5 απίθανα trolley bag Μπομπ Σφουγγαράκης και 1 νικητής ένα πλήρες summer set για την παραλία φυσικά με τον αγαπημένο χαρακτήρα, Μπομπ Σφουγγαράκη!